Jak ogłosił Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, we wrześniu bestseller Fiata ponownie zajął pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych samochodów nabywanych w Polsce przez osoby prywatne.
To kolejny sukces Tipo zdobyty w ciągu niespełna dwuletniej obecności modelu na polskim rynku. Potwierdza on słuszność strategii marki, skoncentrowanej na oferowaniu Klientom samochodu o optymalnej relacji ceny do wyposażenia, odzwierciedlonej w reklamowym motto „Tak niewiele trzeba, by mieć tak wiele”.

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, co miesiąc publikuje listę Top50 nowych samochodów osobowych, które najczęściej rejestrują w kraju Klienci indywidualni. Bazuje ona na danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców CEPiK. Według najnowszego rankingu we wrześniu br. Polacy zarejestrowali łącznie 501 egzemplarzy Fiata Tipo, co dało modelowi zaszczytne pierwsze miejsce na podium.

„Na sukces Fiata Tipo nad Wisłą składa się wiele czynników – oprócz oczywistych, takich jak doskonały produkt, świetnie dopasowany do potrzeb Klientów, z odpowiednim pozycjonowaniem cenowym, dołączyliśmy atrakcyjne akcje marketingowe ukierunkowane właśnie na odbiorcę detalicznego. Ostatnim takim działaniem była jednodniowa „Noc Cudów”, podczas której nasze Salony były czynne do północy, a na Klientów czekały wyjątkowo korzystne oferty na samochody Tipo, a także pozostałe modele z nowoczesnej gamy marki. Podczas Nocy Cudów z polskich Salonów wyjechało ponad 700 nowych Fiatów, z czego przeszło połowę stanowiły modele Tipo – podsumowuje Rafał Grzanecki, country manager Fiat & Abarth. – Nie spoczywamy na laurach i, chcąc rozwijać sprzedaż Tipo w kraju, już teraz uruchomiliśmy wyprzedaż i zaoferowaliśmy nowe promocje, dzięki którym nowy Tipo można kupić już od 43 900 zł.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *