Dunlop wprowadza Sport Maxx RT2 SUV, nową linię opon dla aut klasy SUV. Ogumienie bazuje na technologiach stosowanych w produktach Sport Maxx RT2, które cieszą się dużym uznaniem kierowców.

Dunlop Sport Maxx RT2 SUV zaprojektowano z myślą o właścicielach pojazdów klasy SUV, którzy poszukują sportowych wrażeń z jazdy. Opona wyróżnia się wyjątkową przyczepnością na suchych i mokrych drogach, jak również znakomitą precyzją prowadzenia i pokonywania zakrętów przy wyższych prędkościach[1]. Ponadto, najnowszy produkt brytyjskiej marki zapewnia też doskonały kontakt z nawierzchnią podczas jazdy z dużym obciążeniem.

Zoptymalizowana precyzja kierowania

Z myślą o pojazdach typu SUV inżynierowie Dunlopa zoptymalizowali kształt opony, co przełożyło się na zrównoważony rozkład ciśnienia powietrza. Dzięki temu ogumienie zachowuje stały i równomierny kontakt z nawierzchnią, co gwarantuje optymalne zachowanie podczas pokonywania zakrętów oraz precyzyjne kierowania przy wyższych prędkościach.

Wyższa przyczepność na suchych i mokrych drogach

Mieszanka nowej generacji, opracowana specjalnie dla produktu Sport Maxx RT2 SUV, zawiera gumożywicę trakcyjną, która zwiększa tarcie między oponą a drogą. Poprawia to przyczepność powierzchniową opony, co przekłada się na lepsze osiągi na suchych i mokrych drogach.

Doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów

Wzmocniona rzeźba bieżnika z charakterystycznymi rowkami w kształcie litery V, ułożonymi pod ostrym kątem, ogranicza ruch elementów bieżnika, dzięki czemu jest on sztywniejszy w każdej płaszczyźnie kierunku. Rozwiązanie to wpływa na lepszą przyczepność podczas prowadzenia i pokonywania zakrętów przy dużym obciążeniu.

„Sukcesy Dunlopa w sporcie motorowym miały fundamentalne znaczenie dla projektowania i rozwoju opon klasy Ultra High Performance” powiedział Mike Rytokoski, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w regionie EMEA. „Sport motorowy to doskonały poligon doświadczalny, który umożliwia pozyskanie znacznej ilości danych i informacji zwrotnych od kierowców, a także bezpośrednie porównania z innymi markami opon w ramach poszerzania granic innowacji.”

Opona Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV będzie dostępna w następujących rozmiarach:

Rozmiar opony Dostępna od Przykładowe zastosowania  
255/50 R19 107 Y XL luty 2018 BMW X6, Mercedes GLE  
235/55 R18 100 V   marzec 2018 Audi A8, VW Tiguan  
255/55 R18 109 Y XL kwiecień 2018 Porsche Cayenne, BMW X5  
285/45 R20 112 Y XL maj 2018 Audi Q7  
315/35 R20 110 Y XL maj 2018 Mercedes GLK, Volvo V90  
235/65 R17 108 V XL maj 2018 Alfa Romeo Stelvio, Mercedes GLC SUV  
235/50 R18 97 V   maj 2018 Maserati Quattroporte, Audi RS Q3  
235/60 R18 107 W XL maj 2018 Range Rover Evoque, Porsche Macan  
235/50 R19 99 V   czerwiec 2018 Mercedes GLK, VW Tiguan  
265/50 R19 110 Y XL czerwiec 2018 Porsche Cayenne, VW Touareg  
215/55 R18 99 V XL czerwiec 2018 Nissan Qashqai, Infiniti EX  
235/55 R19 101 Y   sierpień 2018 Mercedes GLC SUV, Audi Q5  
235/55 R19 105 Y XL sierpień 2018 Porsche Macan, Volvo XC90  
275/45 R19 108 Y XL sierpień 2018 Bentley Continental, Porsche Cayenne  
295/35 R21 107 Y XL wrzesień 2018 Mercedes GLE, Audi Q7  
275/40 R20 106 Y XL wrzesień 2018 Porsche Panamera, BMW X6  
275/45 R20 110 Y XL wrzesień 2018 Volvo XC90, VW Touareg  
235/65 R18 108 W   wrzesień 2018 Jaguar F-Pace, Lexus RX  
255/50 R20 109 Y XL październik 2018 Land Rover Discovery, Audi Q7  
255/55 R19 111 W XL grudzień 2018 Land Rover Discovery, Audi Q7  
285/45 R19 111 W XL grudzień 2018 Mercedes M-Class  
275/45 R21 110 Y XL styczeń 2019 Mercedes GLE Coupé, Range Rover Sport  
255/60 R18 108 Y   luty 2019 Maserati Levante, Mercedes G-Class  

[1] Testowane przez TÜV SÜD Product Service Gmbh w październiku 2017 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowa opony klasy UHP rozmiaru: 255/50 R19; samochody testowe: BMW X5, Mazda Tribute; lokalizacja testu: Mireval (F), Papenburg (D) TÜV SÜD Garching (D); Sprawozdanie nr. 713117618D-04.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *