Od wprowadzenia na rynek w listopadzie 2016 roku Nowy C3 sprzedał się w liczbie 400 000 egzemplarzy. Tylko od początku tego roku sprzedano 160 000 sztuk, co czyni C3 najlepiej sprzedającym się modelem Citroëna.

W pierwszym półroczu liczba zamówień w Europie wzrosła o 12%, a to plasuje nowego C3 w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się modeli w tym segmencie.

Zaprezentowany niespełna dwa lata temu nowy C3 sprzedał się już w liczbie 400 000 sztuk. Tylko od początku tego roku sprzedano 160 000 sztuk. Trzecia generacja wszechstronnego samochodu miejskiego Citroëna odnosi oszałamiający sukces. W pierwszym półroczu 2018 sprzedaż C3 w Europie wzrosła o 12%, co sprawia, że C3 znalazł się wśród 5 najlepiej sprzedających się w modeli w swoim segmencie.

Nowy C3 jest bestsellerem w gamie Citroëna i pierwszym samochodem, który w nowej ofensywie sprzedażowej firmy – tylko w pierwszym półroczu 2018 r. Citroën odnotował 9-procentowy wzrost sprzedaży na rynkach pozaeuropejskich (w porównaniu do analogicznego okresu w 2017 r.) oraz odnotował największy wolumen sprzedaży w Europie od siedmiu lat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *