Bez kategorii Comments (0) |

Konkurs

Postanowienia ogólne

1. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „Best Friend – 20 lat Automobilisty” („Konkurs”).

2. Organizatorem Akcji jest Automobilista Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Mińskiej 65, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000252152, NIP 113-21-00-696, o kapitale zakładowym wpłaconym w całości w wysokości 1, 310.000,00zł, zwaną dalej „AUTOMOBILISTA”, reprezentowaną przez:
Elżbietę Ciurzyńską – Prezesa Zarządu zwana dalej „Organizatorem”.

3. Konkurs rozpoczyna się 1 lipca 2019 r., a kończy się 14 lipca 2019 r. Nagrody będą wysłane do 31 lipca 2019 r. W konkursie nagrody wygrywa 5 osób (bombonierki marki „Boża Krówka”).

Zasady konkursu

1. Konkurs prowadzony jest w internecie za pośrednictwem platformy portalu społecznościowego Facebook oraz Instagram.

2. W konkursie mogą brać udział wszyscy użytkownicy portalu społecznościowego Facebook i Instagram.

3. Konkurs polega na oznaczeniu przyjaciela oraz wpisaniu krótkiego uzasadnienia (dlaczego z tą osobą chciałbym/chciałabym się podzielić krówkami).

5. Zwycięzcami zostaje 5 osób, które opublikują najciekawsze zdaniem komisji konkursowej uzasadnienia. Wpisy muszą być zamieszczone pod postem konkursowym na portalu Facebook.

6. Nagrody w konkursie to 5 bombonierek marki „Boża Krówka”.

7. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tzn.: małżonkowie, wstępni, zstępni, rodzeństwo.

Postanowienia pozostałe:

1. Uczestnik biorąc udział w konkursie akceptuje niniejszy regulamin.

2. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu sprzedażowego.

4. Udział w konkursie jest dobrowolny.

5. Reklamacje dotyczące przebiegu konkursu mogą być składane pod rygorem nieważności wyłącznie na piśmie – listem poleconym, na adres Ul. Mińska 65, 03-828 Warszawa.

Czytaj więcej

Aktualności Comments (0) |

Skoda Superb OHV z 1948 r. powróciła jak nowa

Po trzech latach renowacji Skoda Superb OHV z 1948 r. trafiła do Muzeum Skody w Mlada Boleslav. To jeden ze 158 egz. wyprodukowanych w Kvasinach w latach 1946-1949. Czytaj więcej

Czytaj więcej

Bez kategorii Comments (0) |

Aktualności Comments (0) |

Donau Classic 2019 z udziałem legend

Na kolejnych etapach zlokalizowanych w przepięknych okolicach Donaumoos, Altmühltal i Hallertau, zaprezentuje się aż siedem historycznych aut z czterema pierścieniami w logo. AUDI, jako główny sponsor rajdu, świętować będzie podczas tych trzech dni siedemdziesiątą rocznicę powstania fabryki w Ingolstadt. Czytaj więcej

Czytaj więcej

Aktualności Comments (0) |

Toyota – najładniejsze coupe z Japonii

Motoryzacyjni pasjonaci będą rozdarci między kabrioletem a klasycznym coupe. Nic nie jest bowiem tak eleganckie, a przy tym tak atrakcyjne, jak udane dwudrzwiowe nadwozie, gdzie wzrok może łagodnie prześliznąć się po całym samochodzie. Od przedniego do tylnego zderzaka. Czytaj więcej

Czytaj więcej

najnowszy numer Comments (0) |

Nowy AUTOMOBILISTA 7/2019 (231)

Czym zaskoczy najnowsze wydanie miesięcznika AUTOMOBILISTA? Znajdziecie tam wspomnienia, historię oraz opisy wyjątkowych samochodów. Czytaj więcej

Czytaj więcej

najnowszy numer Comments (0) |

Samochody i rajdy w mojej Polsce

Serią artykułów o rajdach Automobilklubu Polski II Rzeczpospolitej chciałbym ocalić od zapomnienia postać mojego wujka Euzebiusza Dzierlińskiego i jego kolegów pędzących do mety na swych wspaniałych maszynach. Czytaj więcej

Czytaj więcej

najnowszy numer Comments (0) |

40 lat temu – Papamobile, historia niezwykła

W czerwcu 1979 roku odbyła się pierwsza i niezwykle ważna pielgrzymka Papieża Jana Pawła II do Polski. Zgodnie z nieśmiałym życzeniem dostojnego gościa, który chciał jeździć po kraju samochodem polskiej produkcji, Episkopat Polski przystąpił do działań aby to życzenie urzeczywistnić. Czytaj więcej

Czytaj więcej

najnowszy numer Comments (0) |

Cadillac Fleetwood 75 – to nietuzinkowy krążkownik

Rocznik 1971 stał pod znakiem wielkich nowości, bardzo wielkich. General Motors wprowadził we wszystkich markach nowe karoserie „pełnowymiarowe”, klasy full-size. Cadillaki znów nieco urosły, ale bardziej od blach, rozrosło się ich ego. Czytaj więcej

Czytaj więcej

najnowszy numer Comments (0) |

Fiat Campagnola – włoski konkurent Jeepa

Nie tylko Amerykanie, Rosjanie czy Anglicy w pierwszych latach po wojnie postanowili zbudować nowe wersje lub zupełnie nowe samochody terenowe, które w pierwszym rzędzie miały służyć w wojsku, a dla zmiany wizerunku opisywane były także jako rolnicze. Czytaj więcej

Czytaj więcej