Archiwum Comments (0) |

Vespa 400 czyli Włoszka na obczyźnie

Na pójście w ślady dwukołowych sióstr i osiągnięcie statusu ikony motoryzacji raczej się nie zanosiło. Na pozostanie jednym z najlepiej rozpoznawalnych mikrosamochodów – wręcz przeciwnie. Co zatem poszło nie tak? Czytaj więcej

Czytaj więcej

Porady Comments (0) |

Brudne felgi i koła? Radzimy, jak je łatwo umyć

Wiadomo, że trzeba dbać o koła naszych klasyków, ale na rynku jest wiele preparatów do czyszczenia obręczy i opon. Jak znaleźć profesjonalne preparaty o dużej długotrwałości działania? Jeśli chcemy kupić coś dobrego i taniego, to musimy nabyć dwie rzeczy, jedną dobrą, a drugą tanią, dlatego prezentujemy preparaty o bardzo wysokiej skuteczności i długotrwałości działania.

Czytaj więcej

Czytaj więcej

Archiwum, Porady Comments (0) |

Zaskakuje nas gotujący się płyn w silniku. Co robić?

Zdarza się, że w czasie letnich wypraw zaczyna nam się gotować płyn w silniku. co należy robić, gdy tak się stanie? Czytaj więcej

Czytaj więcej

Bez kategorii Comments (0) |

Nowy AUTOMOBILISTA 7/2017 (207) już w sprzedaży

Większość imprez organizują ludzie, którzy nie robią tego zawodowo. Doceńmy to! Sezon w pełni, imprez jest naprawdę w bród – dłuższych, krótszych, bliżej i dalej od domu. Jest jednak coś, co nas niepokoi – mianowicie krytyczny stosunek niektórych uczestników do organizatorów czy też komandorów. Czytaj więcej

Czytaj więcej

Bez kategorii Comments (0) |

TECHNORAMA w ULM

Pierwszy weekend maja, Danube Hall w ULM, 850 wystawców, 25 tysięcy gości, wspaniałe klasyki, popularne youngtimery, części, materiały do renowacji, firmy restaurujące zabytki – tak w skrócie wyglądała Technorama! Czytaj więcej

Czytaj więcej

Aktualności Comments (0) |

Rewolucja – 60 lat silnika Wankla w NSU

Okazją do zorganizowania wystawy w Audi museum mobile jest jubileusz 60-lecia rewolucyjnej koncepcji silnika z tłokiem obrotowym. Poprzednik marki Audi, NSU, odważył się zastosować tę nową technikę już we wczesnej jej fazie, w prototypowym modelu „Prinz 3”. Wystawa, która potrwa od 20 maja do 5 listopada 2017 r., pokaże ten oraz kilka innych modeli NSU napędzanych silnikiem Wankla. Burzliwą historię tej progresywnej techniki ilustrują też silniki łodzi, silniki lotnicze i motocyklowe, ale też kosiarki do trawy i piły motorowe wytwarzane przez różnych producentów. Czytaj więcej

Czytaj więcej

Archiwum Comments (0) |

Veterama Hockenheimring na motocyklowo

Veterama odbywa się dwukrotnie w ciągu roku. Na wiosnę miłośnicy zabytków zjeżdżają się na historyczny Hockenheimring, jesienią spotykają się w Mannheim. To prawdziwe święto nasze święto. Czytaj więcej

Czytaj więcej

Techno Classica Essen 2017

Chociaż wielu odwiedzającym mogło się wydawać, że gości w tym roku było mniej, to liczby nie kłamią, a szczególnie dane z kas biletowych. Imprezę odwiedziło ponad 185 tys. osób – znowu więcej niż w 2016 roku. Czytaj więcej

Czytaj więcej

Archiwum Comments (0) |

Kierownik dyletant czy kierowca amator?

W 1911 r. w Krakowie panowie Adam Bielecki oraz Jakób Rapaport wydali w języku polskim „Ustawę automobilową austryacką” wraz z obszernym komentarzem. Inicjatorem tego przedsięwzięcie oraz jego pierwszym recenzentem był, co autorzy mocno podkreślali, profesor prawa cywilnego UJ Fryderyk Zoll jr (dziadek profesora Andrzeja Zolla). Czytaj więcej

Czytaj więcej

Archiwum, Porady Comments (0) |

Samodzielna wymiana tłoka w motocyklu

Puchnie. Każdy tłok puchnie, albo pisząc bardziej technicznie – rozszerza się pod wpływem ciepła. Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika najważniejsze, by móc kupić do motocykla tłok, zamontować zgodnie z instrukcją i użytkować bezawaryjnie przez tysiące kilometrów. Czytaj więcej

Czytaj więcej